Navn

Overskrift
Tor_Geir_Kvinen
Vegar Landaas proffkarriere! (02.06.2010 08:56:46)

Vegar Landaas er nå klar for nye utfordringer. Det blir spennende å se om mandalitten havner i utlandet eller en Norsk Tippeligaklubb.

Media har startet sine spekulasjoner. Hva med å vise litt interesse fra Start?
 (85.164.205.70)

Alonso14
Hva med en annen klubb (02.06.2010 12:52:17)

Start har vist at dem satser på talenter. Dette er forsåvidt positivt, men det er ikke unggutter Start trenger for å holde seg i Tippeligaen. Viking bør være en intressant klubb for Vegar. Åge Hareide har også satset på unge talenter, og Viking ligger foran Start på tabellen. Lillestrøm er også et annet godt alternativ.
Personlig håper jeg han velger en annen klubb. Det tar tid å tilpasse spillestilen til et nytt lag, samtidig som jeg tror at Start heller ønsker et rutinert back enn en ung back pr.dags dato. Vegar sier selv at han kun har hørt om Start via media, og at det er Viking og Lillestrøm som har vært i direkte kontakt med 20 åringen.
Uansett hviken klubb han velger håper jeg han får fortgang i karrieren. Han er allerede blitt 20 år, og det begynner å haste litt for mandalitten med tanke på utvikling.
Jeg håper han velger Viking, hvor han får en fantastisk trener i Åge Hareide som tidligere i år har gitt juniorspillere sjansen på A-laget. Viking er også et lag med gode ressurser, og det laget i Tippeligaen etter Rosenborg som har hatt mest orden på økonomien.
Men uansett valg, lykke til, Vegar Landaas videre i karrieren!
 (88.90.3.216)

Tor_Geir_Kvinen
Vegar prøvespiller i Viking (14.07.2010 10:30:53)

Jeg ser til min glede at flere klubber er interessert i Vegar Landaas. Det forundrer meg ikke. Det som til stadighet forundrer meg er hvor er Sørlandets Tippeligaklubb Start. I Start har man til stadig prøvespillere fra Nigeria, USA og andre nasjoner. Hvem sier man bør gå over bekken for å hente vann?

Man skal ikke tro på alt som står i avisene. Her står litt: http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article174257.ece

Det går mot en løsning for Vegar. Lykke til i ny klubb.
 (80.212.30.103)

stiffmarkus
tenniskarriere (14.07.2010 16:12:04)

Går rykter om at Vegar legger fotballen på hylla til fordel for tennis karriere. Han har til stadighet vært å se på risøbank og vurderer nå å satse for fult på tennisen.
 (85.166.92.11)

må,le
landaas (14.07.2010 19:10:57)

er god og talentfull men han hikder ikke tippeliganivå, ennå....

finn en middels god første div klubb og ta det derfra.
 (80.212.28.187)